Контент план фітнес студії

Інструменти маркетингу, які працюють: контент план фітнес клубу

З англ. слово "content" означає "зміст". Контент – це інформаційне наповнення та спосіб спілкування з клієнтами. 

За допомогою контенту можна донести інформацію про фітнес послуги клубу та створити попит. Саме контент приводить до нас відвідувачів. 

Тому давайте сприймати контент не просто як інформаційні матеріали та рекламні пости, а я потужний маркетинговий інструмент, що формує репутацію та впізнаваність бренду, охоплює та залучує клієнтів, допомагає усвідомити та задовольнити їх потреби.

Чи потрібний контент-план фітнес клубу?

За допомогою плану ми вирішуємо основне завдання – систематизуємо та спрощуємо роботу над просуванням у соцмережах. Навіщо? Бо найскладніше в роботі з контентом, як і в фітнес тренуваннях, – система та регулярність. А чіткий контент план змусить дотримуватись розкладу постів, збалансує їх та не дасть вам зійти з дистанції. 

Теми постів – можливі варіанти:

Не обмежуйте себе лише тематикою спорту та фітнесу. Адже ваші клієнти та тренери – це звичайні люди, в житті яких присутній не лише фітнес. 

Можна організовувати тематичні заходи, клуби по інтересах, рубрики не лише на тему фітнесу. Наприклад, в одному дуже відомому фітнес-клубі довго існував популярний п’ятничний Клуб гри в мафію , а ще в одному раз на місяць проводились зустрічі Клуба любителів віскі. І це працювало!

Розбийте пости на групи, наприклад, такі:

Якщо щільність постів в соціальних мережах висока, можна піти далі і зробити постійні щоденні або щотижневі рубрики. Наприклад:

- «Вправи замість ранкової кави» (нескладні вправи на початок дня – 30 секунд)

- Складне питання (наприклад, «чи дійсно Ранкова зарядка корисна? » або «Які пости вам би хотілося бачити?») 

- Челенж (приклад, Відео Атомік віджимання – «Хто ще так може?»)

- План харчування для… (наприклад, можна давати традиційні поради про воду, КБЖУ і т.д. , а можна якісь більш «вузькі» як Харчування-антистрес для підлітків в екзаменаційний період або Здоровий святковий стіл на день народження дитини)

- Рецепти здорових страв

- Українська кухня

- Конкурси рецептів здорового харчування 

- Списки покупок – споживчий кошик (наприклад, shopping list для офісного співробітника або для вагітної жінки)

- Відео (з занять, окремі комплекси вправ на певну групу м’язів, онлайн тренування – наприклад, в відпусці) 

- Наші фітнес зірки – клієнти та зіркові тренери та адміністратори (просто фото / відео/ біографія / історія з життя/ девіз/ інтерв’ю …)

- Історії успіху (до/після, спортивні , бізнесові успішні історії клієнтів, тренерів, адміністраторів)

- Гумор (теми фітнес, сучасна жінка, діти, бізнес, діджиталізація, …)

- Релакс - дихання або стрейчинг (нескладні вправи в кінці дня – 30 секунд)

- Як правильно виконувати вправу (наприклад, секрети техніки присідань)  або як правильно сидіти перед комп'ютером 

- Міфи фітнесу (розвінчування міфів про фітнес – «про 10000 кроків» або «сушку з обмотуванням харчовою плівкою»)

- Лайфхаки (фітнес, харчування, одяг, краса, діти, машина…)

- Анонси фітнес занять та інших заходів (лекцій з макіяжу, сімейних пікніків, бігових марафонів, семінарів…)

- Фітнес технології (обзори нових гаджетів для фітнесу, обладнання..)

- Цікава книжка (книжки, які читають наші тренери/адміністратори/клієнти/керівник - з невеликою рецензією)

- Актуальний розклад

- Плей лист музики  (для тренування/відпочинку від тренерів або клієнтів)

Тижневий план для контент менеджера може виглядати так:

Постинг та ритм постів

Постинг в соціальних мережах - публікація контенту на сторінці чи в спільноті в мережі. Може включати різні види контенту: текстові повідомлення, фотографії, відео, посилання на сторонні ресурси тощо. Постинг дає можливість спілкуватися зі своєю аудиторією, ділитися інформацією, думками, враженнями та змістом.

Ритм постів в соціальних мережах 

Ритм постів в соціальних мережах - це частота та розміщення публікацій в мережі. Він може бути різним для різних користувачів, спільнот і брендів в залежності від їхньої стратегії контенту та цілей.

Ритм постів залежить від типу спільноти та цілей. 

Наприклад, ритм постів може бути таким:

Щоденні пости: Публікації розміщуються щодня для підтримки активності та зацікавленості аудиторії.

Пости кілька разів на тиждень: Публікації розміщуються кілька разів на тиждень для збереження активності та взаємодії з аудиторією.

Пости кілька разів на місяць: Публікації розміщуються лише кілька разів на місяць для підтримки бренду та спілкування з аудиторією.

Пости за розкладом: Публікації розміщуються в певні дні та часи, які є найбільш ефективними для цільової аудиторії.

Ритм постів може змінюватися в залежності від стратегії контенту, вимог аудиторії та мети спільноти в соціальних мережах.

Контент менеджер фітнес клуба

Якщо ви дійсно хочете цікавий та корисний контент, подумайте, хто буде його створювати. Не обов’язково, щоб весь цей контент  робила одна людина. Ні один, навіть самий досвідчений контент-менеджер, не справиться з цим складним завданням, бо в більшості постів потрібні експертні думки спеціалістів різних напрямків.

Тому добре, якщо в вашому фітнес бізнесі з’явиться практика долучати до формування бази контенту команду фітнес клубу (а може, і клієнтів,  але це вже тема для окремої статті). Наприклад, ви маєте спеціальний спільний чат зі співробітниками, куди «зкидається» весь корисний (як на смак учасників чату) контент і куди менеджер, який займається контентом, може давати завдання або ставити запитання. 

Слідкуйте за своїми підписниками та робіть на сторінці клубу перепости цікавинок від фітнес тренерів та клієнтів. 

Ефективність просування

План  також допоможе зробити просування ефективнішим. Кожного місяця ми контролюємо  ефективність попередніх постів (помічаючи особливо вдалі та навпаки) та приймаємо рішення , які основні здачі будуть вирішуватись наступного місяця. Бо існуючий план можна корегувати, ставлячи на перше місце пріоритетні завдання. 

Якими можуть бути мета та завдання розкладу на певний період? 

Давайте наведемо приклади: 

Є питання? Пишіть на fitnesservice.edu@gmail.com